Ewidencje i rejestry prowadzone w Przedszkolu nr 25
Prowadzone rejestry i ewidencje:
- rejestr zarządzeń dyrektora;
- rejestr wydawanych upoważnień;
- rejestr uchwał rady pedagogicznej;
- rejestr skarg i wniosków;
- rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych;
- ewidencje druków ścisłego zarachowania;
- ewidencja środków trwałych;
- ewidencja pieczęci, pieczątek i stempli;
- ewidencja czasu pracy;
- ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego;
- ewidencja zbiorów bibliotecznych;
- rejestr wydanych zaświadczeń;
- rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich;
- rejestr zwolnień lekarskich;
- rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników;
- rejestr wyjść pracowników;
- rejestr umów;
- rejestr delegacji;
- rejestr wyjść grupowych;
- rejestr konfliktów interesów;
- rejestr zgłoszonych nadużyć;
- rejestr przyjętych korzyści;
- rejestr ryzyk;
- rejestr umów powierzenia przetwarzania danych
- rejestr kategorii czynności przetwarzania danych w Przedszkolu nr 25
- rejestr wniosków dotyczących realizacji praw osób, których dane są przetwarzane w Przedszkolu nr 25
- rejestr czynności przetwarzania danych
- rejestr zdarzeń podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletnich,
- ewidencja wypadków
- księga kontroli
Zasady udostępniania danych:
Udostępnianie danych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1)
Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Metryka
changes-registry
Expand