Ewidencje i rejestry

Ewidencje i rejestry prowadzone w Przedszkolu nr 25

Prowadzone rejestry i ewidencje:

  • rejestr zarządzeń dyrektora;
  • rejestr wydawanych upoważnień;
  • rejestr uchwał rady pedagogicznej;
  • rejestr skarg i wniosków;
  • rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych;
  • ewidencje druków ścisłego zarachowania;
  • ewidencja środków trwałych;
  • ewidencja pieczęci, pieczątek i stempli;
  • ewidencja czasu pracy;
  • ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego;
  • ewidencja zbiorów bibliotecznych;
  • rejestr wydanych zaświadczeń;
  • rejestr wydanych legitymacji nauczycielskich;
  • rejestr zwolnień lekarskich;
  • rejestr przyjętych i zwolnionych pracowników; 
  • rejestr wyjść pracowników;
  • rejestr umów;
  • rejestr delegacji;
  • rejestr wyjść grupowych;
  • rejestr konfliktów interesów;
  • rejestr zgłoszonych nadużyć;
  • rejestr przyjętych korzyści;
  • rejestr ryzyk;
  • rejestr umów powierzenia przetwarzania danych
  • rejestr kategorii czynności przetwarzania danych w Przedszkolu nr 25
  • rejestr wniosków dotyczących realizacji praw osób, których dane są przetwarzane w Przedszkolu nr 25
  • rejestr czynności przetwarzania danych
  • rejestr zdarzeń podejrzenia krzywdzenia lub krzywdzenia małoletnich,
  • ewidencja wypadków
  • księga kontroli

Zasady udostępniania danych:

Udostępnianie danych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1)

Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.  

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba